Jadłospis

Data: 25-09-2016

JADŁOSPIS
29.10-2.11.2018

 

Poniedziałek
Śniadanie: Płatki kukurydziane z mlekiem, herbata owocowa, bułka kajzerka z masłem, kiełbasa żywiecka, ogórek zielony

Obiad: Zupa pomidorowa z makaronem, klopsiki drobiowe w sosie koperkowym, ziemniaki, mizeria, kompot wiśniowy
Podwieczorek: Bułka drożdżowa z rabarbarem, kakao

Wtorek
Śniadanie: Mleko gotowane, bułka wrocławska z masłem, parówka z szynki na gorąco, ketchup, pomidor, herbata z cytryną, 1/2 banana
Obiad: Rosół z makaronem, udko w sosie śmietanowo-cebulowym, ziemniaki, marchewka gotowana, kompot jabłkowy
Podwieczorek: Budyń czekoladowy z owocami, wafelek bezcukrowy

Środa
Śniadanie: Mleko gotowane, chleb pszenno- żytni z masłem, kiełbasa krakowska, pomidor, herbata z cytryną
Obiad: Zupa kalafiorowa z ziemniakami, gulasz z mięsa wieprzowego, kasza, buraczek gotowany, kompot owocowy
Podwieczorek: Chleb razowy z masłem, jajko gotowane, szczypiorek, herbata z cytryną



Piątek

Śniadanie: Mleko gotowane, chleb pszenno-żytni z masłem, krem czekoladowy, herbata z cytryną, ser żółty, ogórek zielony
Obiad:Zupa koperkowa, ryba smażona, ziemniaki, surówka z kwaszonej kapusty, kompot jabłkowy
Podwieczorek: Chleb wieloziarnisty z masłem, pieczeń, pomidor, herbata z cytryną

Substancje mogące powodować alergie lub reakcje nietolerancji:
1. Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies, orkisz; 3. Jaja i produkty pochodne, 4. Ryby i produkty pochodne
7. Mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą), 9. Seler i produkty pochodne